Bestellen en levertijden

Bij Perfection Elements doen we ons uiterste best om jouw bestelling zo
snel mogelijk bij je thuis te laten bezorgen. Onze bestellingen worden geleverd
van maandag tot en met zaterdag door Post NL. Gedurende de feestdagen of drukte
bij Post NL kunnen er andere levertijden gelden, Wij streven er naar om je
bestelling dezelfde dag nog te verzenden (voor 12 uur besteld is dezelfde dag
nog verzonden).

Bestel je op zaterdag of zondag zal de bestelling maandag worden verzonden.
Op feestdagen waarbij we gesloten zijn wordt je bestelling de eerst volgende
werkdag verzonden.

Levertijd NL: 1 tot 2 werkdagen

Levertijd EU: 3 tot 7 werkdagen

Levertijd buiten EU: 7 tot 21 werkdagen

Alle levertijden zijn afhankelijk van Post NL zie bovenstaande voor meer
informatie.

Alle pakketjes worden verzonden via Post NL pakket verzending, Voorheen maakte
we nog gebruik van brievenbus pakketjes voor kleine artikelen maar omdat we
vaak mee maakte dat deze vermist raakte en niet verzekerd waren zijn we hiermee
gestopt en is het een vast tarief van 6,95 euro (binnen NL), De verzendprijs
van alle overige landen worden bij de check out op basis van je locatie
berekend.

Alle bestellingen boven de 100 euro hebben gratis verzending.

Heb je online een bestelling geplaatst en afhalen aangevinkt stuur dan een
whatsapp berichtje naar +31 6 55 59 97 02 om een Pick-up moment in te plannen.

Bellen naar dit telefoonnummer heeft niet veel zin maar stuur een sms of
whatsapp bericht.

perfectionelements.com heeft diverse betaalmethodes zodat er altijd een
geschikte methode bij zit voor jou. Denk hierbij aan iDeal, Credit card, PayPal
en Bancontact.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van
redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen
na de dag waarop je of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder
is, het goed (of in het geval van levering in delen; het laatste goed of
onderdeel van het goed) fysiek in bezit krijgt.

Wil je graag jouw bestelling wijzigen? Dan kan je contact opnemen met ons
info@perfectionelements.nl of whatsapp via 06 55 59 97 702

Wil je graag producten toevoegen aan een eerdere bestelling dan kun je
indien je eerdere bestelling nog niet verwerkt is een nieuwe bestelling
plaatsen en afhalen aanvinken zodat je geen dubbele verzendkosten betaald.
Noteer bij je bestelling dat deze producten toegevoegd mogen worden aan de
vorige bestelling.

Let op dit is op eigen risico mocht je vorige pakket al verzonden zijn dien
je alsnog de verzendkosten voor de nieuwe bestelling te betalen.

Beschik je over een kortingscode en ben je deze vergeten tijdens de
bestelling door te voeren kunnen wij de bestelling niet meer ongedaan maken.

Je kan op perfectionelements.com bestellen door de producten van jouw keuze
toe te voegen aan de shoppingbag. Vervolgens kan je via de shoppingbag button
geheel rechtsboven navigeren naar de check-out. In de check-out kan je jouw
naw-gegevens, verzending en betaalwijze selecteren en vervolgens kan je jouw
bestelling definitief plaatsen.

Alle getoonde prijzen op perfectionelements.com zijn inclusief btw.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie is een aanvulling op de wettelijke garantie.

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan vinden
wij dit erg jammer we proberen altijd onze uiterste best te doen om jou shopervaring te laten slagen. Neem dan contact met ons op via contact centrum ontvangt van jouw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 2 werkdagen reageren. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Bij perfectionelements.com geven graag advies aan onze klanten en proberen dit zo goed mogelijk te doen. Echter kan het voorkomen dat dit advies niet helemaal voor jou als klant werkt. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat elke huid anders is per persoon, daardoor kunnen wij niet 100% garanderen dat de producten ook optimaal werken. Wij doen ons best doen om een passend advies te geven, maar kunnen hierbij de werking van de producten niet garanderen.